Selasa, 5 Ogos 2008

KEM MOTIVASI PENGAWAS PERCUBAAN '08


Pada 2 Ogos 2008, Unit Bimbingan dan Kaunseling dengan kerjasama Unit Disiplin SMK SAAS telah mengadakan kem motivasi kepimpinan pengawas di SMK Sultan Abdul Aziz Shah. Kursus sehari itu yang bermula pada 7.30pg sehingga 5.30ptg telah dirasmikan oleh Kapt Masuan Ali, YDP PIBG SMK SAAS.

Kursus ini dikendalikan sepenuhnya oleh tenaga terlatih dalaman iaitu diketuai oleh Cr. Rosli Suyot, Kaunselor SMK SAAS, Pn. Haizan Mustafa, Pn. Noraziyah Yahaya , En Afindi Bakar , Ust Zulkifli dan Pn. Asmah serta Pn. Salina Ting Abdullah. Disepanjang program ini PKHEM, Pn. Hjh.Rosmawati Kamaruddin turut hadir memantau, membantu dan memberikan sokongan padu kepada tenaga pengerak.

Kursus ini dimulakan dengan pendaftaran, diikuti latihan kawad kaki, Ceramah ciri kepimpinan, ceramah tatacara perlaksanaan disiplin sekolah, ice breaking dan team building. Menerusi post mortem oleh para peserta mereka merasakan program ini sangat baik untuk diteruskan, bermanfaat, menyeronokan disamping memberikan input baru kepada mereka.

Tahniah Unit Kaunseling, tahniah Unit Disiplin, tahniah PKHEM dan tahniah kepada semua pengawas dan wargakerja yang terlibat. Semoga usaha anda semua mendapatganjaran sebaik-baiknya daripada Allah swt, amin..

Tiada ulasan: