Khamis, 14 Ogos 2008

KEM INTERGRASI BADAN BERUNIFORM


9 OGOS 2008, SAAS, Unit Bimbingan dan Kaunseling telah bekerjasama dengan Unit Kokurikulum bagi mengadakan Kem Intergrasi Badan Beruniform 2008. Kem tersebut yang disertai oleh 100 pelajar tingkatan 1,2 dan 4 terdiri dari 10 unit uniform termasuk silat dan taekwando.

Program bermula pada hari jumaat danberakhir pada hari Sabtu jam 5 petang. Dalam pergrom tersebut pelbagai aktiviti menarik telah dijalankan diantaranya aktiviti kawad kaki, kembara malam, barbi Q, pertandingan kebersihan khemah, pertandingan memasak, pertandingan pertolongan cemas,treasure hunt, kuliah maghrib dan subuh serta qiamulail.

Menurut peserta program "program ini sangat menarik, mencabar dan memberi pengetahuan serta pengalaman berguna walaupun ia hanya diadakan di kawasan sekolah". Program ini patut diteruskan pada masa-masa akan datang.

Tahniah kepada PK KOKO Pn. Khalidah Adibah Zubir, Kapt Masuan Ali YDP PIBG, barisan guru-guru yang bertungkus lumus dan para peserta . Moga aktiviti ini akan menjadi wadah kepada proses perkembangan potensi diri semua pihak. Sekian.

Tiada ulasan: